اس ام اس عاشقانه

  • ۰
  • ۰

دانـلود موزیک جی دال به نام یآدم تو را فراموش

Download New Music By Gdaal Called Yadam Toro Faramush



-----------------
دانـلود موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود موزیک با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن آهنگ به نام یآدم تو را فراموش
****************************
بهم میگفتی آسمون ماله تو گفتم اگه ماه من باشی تو
بهم میگفتی راه من راه تو گفتم اگه همراهم باشی تو
میبینم اون لحظه رو تو خواب دارم تو رو در آغوش
بگو مکمک اون لحظه رو به یاد یآدم تو را فراموش
انتها کردی فراموشم باز منم فقط تو شب
گیر دیروزم فردا دورم تویه شب هنوز فقط نورم
یادته ها چون من یآدم ه هنوز نیستی یاد تو با منه هنوز
یه جورایی غریبم با تمام هنوز بعد تو قلبه من آهنه
یآدم ه یادت بودمو تو یآدم نبودی من با تو بودمو تو با من نبودی
هر چی خواستم عوض شی تو باز هم همونی نبودی با یه آدم معمولی
زندگی میچرخه عینه تاس یه روز حکم میکنی و یه روز الارتباط
قدرت اصلی م که ماله اسکناس اسطوره هم که ماله
داستان رو خوندم من تهش هوس بود عشقو عطش
حسم بش رنگش بنفش ولی یادش رفت همش
باز دلم فقط موند باز دلم فقط موند بودم یاد تو ولی یآدم تو رو فراموش
یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش , یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش
یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش , یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش

شب میشد روزم با تو یآدم ه خوب حرفاتو یآدم ه چشام میرفت چگونه هر شب روحم با تو
هم اکنون نیستش روحم با تو بگو من دورم یا تو چه فرقی داره اصا ی که میخونم جا تو
میگه تنها منو تویه خواب داره نمیخوام تویه آستینم مار آره
برو دور و دورتر شو باز آره من اون گل وحشیم که خار داره
زندگی یه جنگه یا یه بازیه در هر صورت نیستم من اون که باخت میده
من عاشقه اصلم هر چی پایداره امثاله تو میانو میرن تویه حاشیه
داستان رو خوندم من تهش هوس بود عشقو عطش
حسم بش رنگش بنفش ولی یادش رفت همش
باز هم دلم تنها موند باز دلم فقط موند بودم یاد تو ولی یآدم تو رو فراموش
یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش
یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش یآدم تو رو فراموش
****************************

  • ۹۵/۰۵/۱۸
  • جلال رافخایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی