اس ام اس عاشقانه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

seo سایت فروشگاهی

سئو
هدف از seo سایت فروشگاهی :

در ابتدا پیش از پرداختن به seo وبسایت فروشگاهی به هدف از ایجاد اینگونه وب سایت ها می پردازیم . همان گونه که مستحضر هستید امروزه اکثر کارفرمایانی که در زمینه فروش محصولات و کالاهای خود کار می نمایند تمایل به فروش کالاها خود به صورت اینترنتی را دارند که در این صورت فروش محصولات علاوه بـر در بر داشتن اکثر افراد جامعه به عنوان خریدار می توان فروش خوب ی را برای کالاها در نظر گرفت . پس اینگونه کارفرمایان در ابتدا نیازمند به طراحی فروشگاه اینترنتی می باشند که بعد از آن نسبت به سئو وبسایت فروشگاهی اقدام می نمایند . در طراحی فروشگاه اینترنتی می بایست بسیاری از موارد از لحاظ ساختار رعایت گردد تا در این صورت بتوان یک فروشگاه موفق را در رتبه های نخست موتور جستجو از عبارت گوگل در بر داشت .

که در این قسمت ضروری به ذکر است که در پروژه های سئو سایت با سئویاب در ابتدا ساختار تمام سایت های کارفرمایان آنالیز شده و به صورت بهینه می گردد .

سئو وبسایت فروشگاهی :

بعد از طراحی سایت فروشبرخی نوبت به سئو وبسایت فروشگاهی می رسد که می بایست در این پارت به این نکته توجه نمایید که سئو وبسایت فروشگاهی شبیه بسیاری از پروژه های بهینه سازی سایت های دیگر ناست ، در این پروژه برخلاف پروژه های دیگر تنها بر روی کلمه عملیات سئو صورت نمی پذیرد بر روی مجموعه ای از کلمات که هیچ یک از آنها در حیطه کاری ناست صورت می پذیرد به عنوان مثال در یک سایتی که کارفرما عملیات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را انجام می دهد ، فقط بر روی کلمه دوربین مدار بسته کار می شود این در حالی است که در یک سایت فروشبرخی که در زمینه فروش محصولات خانگی ، آرایشی ،بهداشتی و … کار می نماید می بایست بر روی کلیه کلمات عملیات seo سایت انجام گیرد ضروری به ذکر است که :

در چندین همایش و سمینار مدیران IT گوگل بیان کرده اند که استفاده از کلمات کلیدی که در یک حیطه شغلی نباشند کار غلط ی در عملیات سئو سایت است . پس در seo سایت فروشگاهی می بایست همچنین مصرف ازروش های seo سایت فروشگاهی ازروش های نوین جهت seo این گونه وب سایت ها استفاده نمود .

پس در استراتژی سئو این گونه سایت ها می بایست وبسایت فروشبعضی به چندین وبسایت داخلی تقسیم گردد تا در سئو آن به اینگونه مشکلات برخورد نگردد .

در سئو سایت فروشگاهی نیز شبیه مابقی سایت ها می بایست سرعت load و یا بارگذاری وبسایت ها نیز seo ساختار سایت … رعایت گردد .

  • جلال رافخایی